Η ασπαρτάμη και τα υποπροϊόντα του μεταβολισμού της
είναι «ασφαλή για κατανάλωση από ανθρώπους» στις δόσεις που σήμερα
χρησιμοποιούνται σε διάφορα τρόφιμα, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Αρχή
Ασφάλειας των Τροφίμων (EFSA).
Η απόφαση αυτή
ελήφθη έπειτα από αξιολόγηση όλων των διαθέσιμων επιστημονικών ερευνών
σε ανθρώπους και ζώα για την ασπαρτάμη και τα προϊόντα του μεταβολισμού
της.
Όπως ανακοίνωσε η EFSA, η γνωμοδότησή της
«αντιπροσωπεύει μία από τις πιο πλήρεις» αξιολογήσεις που έχουν
διεξαχθεί ποτέ γι’ αυτό το τεχνητό γλυκαντικό, η ασφάλεια του οποίου για
τους ανθρώπους αποτελεί αντικείμενο διαμάχης στην επιστημονική
κοινότητα εδώ και πολλά χρόνια.
